השר אליהו במתקפה על שר הביטחון: "לא הפנים"

    מהדורת הבוקר No Comments on השר אליהו במתקפה על שר הביטחון: "לא הפנים"

    השר עמיחי אליהו תוקף את השר גלנט בראיון לקאהן וחכם ב'קול חי': "ביטויים קשים של שר הביטחון על רשות פלסטינית חזקה. יש אנשים שלא הפנימו את מה שקרה בשמחת תורה. 85% מאנשי הרש"פ תומכים ברצח"

    צילום: Chaim Goldberg/Flash90     
    11:29
    15.05.24
    נתי קאליש No Comments on "מגנא ומצלא": רבני צפת והגליל קוראים לפתוח את הר מירון

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר המורשת עמיחי אליהו, שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שלישי) ומתח ביקורת חריפה על שר הביטחון גלנט: "אנחנו שומעים ביטויים קשים של שר הביטחון על רשות פלסטינית חזקה. יש אנשים שלא הפנימו את מה שקרה פה בשמחת תורה. לא יהיה בעזה מה שהיה בה עכשיו".

    על הרשות הפלסטינית: "85% מאנשי הרש"פ תומכים ברצח. מי חסר האחריות שחושב לתת להם את השלטון הביטחוני על החיים שלנו?"

    בנושא ההגירה: "רבים מתושבי עזה יוצאים מהרצועה כבר עכשיו. ככל שנדבר על זה נייצר את הלגיטימיות לזה. גם לא היה לגיטימי לקרוא להם נאצים עד שמחת תורה".

    אליהו שיבח את ראש הממשלה: "למרות הביקורת על דברים שהוא עשה בעבר. אני מאוד מעריך את ראש הממשלה, הוא ישן 3 שעות בלילה ונלחם בהסתה מטורפת ולחצים כבדים. לדעתי שהוא חושב כמוני, רק יותר דיפלומט. אסור להיכנע לתפיסות ששר הביטחון מביא לשולחן".

    על הכנסת פועלים: "הניסוי נכשל בטרם התחיל. הם אומרים מפורש שהם רוצים לפגוע בנו ותומכים בחמאס. מה עובר לנו בראש שאנחנו מסבירים לעצמנו שאם ניתן להם פרנסה הם לא ירצחו אותנו? רפיסות לא מייצרת שקט. רק הרתעה".

    "יש כאן אדם אחד שפוי שחושב שנקבל את החטופים בחזרה אם נרים דגל לבן? קיבלנו חטופים בחזרה רק כשעשינו שם מצור. היום אנחנו נותנים לחמאס את החמצן. מאיפה מגיעות ההזיות של אותם אנשים שחתומים על ההתנתקות ואוסלו ואומרים לנו איך להתנהל? במקומם הייתי עושה תשובה ומסתגר בבית עד סוף ימי".

    על הצפון: "ברגע שנכריע בדרך צבאית בדרום יהיה קל יותר להכריע צבאית גם בצפון. אם בדרך דיפלומטית צריך אזור חיץ בלי מגורים, לא דיבורים".



    0 תגובות